Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до КП «Водоканал» у такий спосіб:
- надіслати письмове звернення поштою на адресу: 69002, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 61;
- надати звернення до канцелярії особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 61, кабінет біля прохідної управління КП «Водоканал». (Години роботи: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця з 08:00 до 15:45, обідня перерва з 12:00 до 12:45);
- викласти звернення усно на особистому прийомі у керівництва КП «Водоканал» відповідно до графіку прийому;
- надати звернення усно, за допомогою телефонного зв’язку за номером 289 42 09;
- надіслати звернення в електронній формі на електронну пошту: info.vodokanal@zp.gov.ua.
Звітність
Порядок письмових звернень
Порядок усних звернень
Порядок прийому
Види інформації
Про систему обліку
Порядок оскарження рішень
Процес отримання запитів щодо надання публічної інформації
Наказ № 324д от 31.07.2017р. про затвердження розміру фактичних затрат на копіювання або друк документів
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 1 квартал 2017 року
Статистичний звіт за 1 квартал 2017 року
Звіт про надходження інформаційних запитів у 1 кварталі 2017 року
Статистичний звіт за 1 півріччя 2017 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 1 півріччя 2017 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за 2 квартал 2017 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2017 року
Статистичний звіт за 9 місяців 2017 року
Звіт про надходження інформаційних запитів у 3 кварталі 2017 року
Звіт про надходження інформаційних запитів у 4 кварталі 2017 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 2017 рік
Статистичний звіт за 2017 рік
Звіт про надходження інформаційних запитів у 1 кварталі 2018 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 1 квартал 2018 року
Статистичний звіт за 1 квартал 2018 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за 2 квартал 2018 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 1 півріччя 2018 року
Статистичний звіт за 1 півріччя 2018 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за 3 квартал 2018 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року
Статистичний звіт за 9 місяців 2018 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за 4 квартал 2018 року
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 2018 рік
Статистичний звіт за 2018 рік
Довідка про підсумки розгляду звернень громадян за 1 квартал 2019 року
Статистичний звіт за 1 квартал 2019 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за 1 квартал 2019 року
Довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за І півріччя 2019 року
Статистичний звіт за І півріччя 2019 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за ІІ квартал 2019 року
Довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 9 місяців 2019 року
Статистичний звіт за 9 місяців 2019 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за ІІI квартал 2019 року
Довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 2019 рік
Статистичний звіт за 2019 рік
Звіт про надходження інформаційних запитів за ІV квартал 2019 року
Довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 1 квартал 2020 року
Статистичний звіт за 1 квартал 2020 року
Звіт про надходження інформаційних запитів за І квартал 2020 року
Головна